Boty pro začátečníka
janskvaril 13.08.2009 10:40:36
Ahoj,
jsem začátečník, měřím 187 cm a 115 kg a začínám běhat. Potřeboval bych poradit jaké boty si mám koupit a má-li smysl si kupovat drahé boty. (např. Nike Lunar Glide+).
Díky Honza
Praha, Ďábličák
dvorka 13.08.2009 18:01:27
Kazdy ma sve oblibene boty a ja jsem si nasel Nike Vomero. Hledal boty s velmi dobrym tlumenim a alespon trochu stabilni (kvuli km a problemum se zady). Vzhledem ke tvym parametrum a pravdepodobne strukture treninku si myslim, ze by ti mohly sednout. Cena muze byt problem, ale klidne bych koupil lonsky model nebo si je nechal poslat zvenku. Myslim si, ze zvlast v zacatcich se nevyplati setrit a neco si udelat ;)
janskvaril 13.08.2009 19:58:21
Ahoj, dík za radu. Prosím Tě znáš nějaké konkrétní e-shopy s botama někde venku?
Praha 4
Dav 14.08.2009 09:22:46
Jako začátečník bych se raději nakupoval v klasickém obchodě..každá značka má trochu jiný tvar kopyta, takže zkoušet a zkoušet a nechat si změřit došlap, není nad to, mít možnost udělat v nových botkách aspoň pár kroků nebo si vlézt na pás..
PawelN 14.08.2009 09:27:26
Zdarec, já bych si o tom něco přečetl (třeba http://behame.cz/rubrika/boty/ ale dobrých serverů je více), šel se poradit k nějakému fundovanému běžci se spoustou zkušeností a nechal bych si poradit. Dobré je taky nechat si změřit tlak nohou na podložku a analyzovat nohy v pohybu. Já osobně bych se nezaměřoval na nějaké momentální hity nebo jednotlivou značku (jenom si zbytečně omezuješ výběr), ty můžou mít vlastnosti, které začátečník ani neumí využít a ocenit. Ty prachy se dají využít jistě lépe a model z minulého roku může posloužit stejně dobře.
Ads 20.08.2009 14:55:25
Nejdriv si nech zmerit nohy a pak kupuj boty (pokud nemas samozrejme uplne jasny typ nohou). Nezapomen – kazda muze smajdat jinak ;) Az teprve potom se divej po internetovych serverech. Ja pouzivam www.roadrunnersports.com .
Praha
EvženGe 20.08.2009 15:18:36