Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Společné běžecké tréninky » Hledám někoho na běhání Praha, Palackého

Hledám někoho na běhání Praha, Palackého

Nalezené položky: 4 První Předchozí | 1 | Další Poslední

Zed muž 06.04.2009 00:11:14

Zdravim. Jsem student v Praze a nemůžu nikoho sehnat na společné běhání. Běhám úsek Palackého nám. podél vody směr Barandovský most je to 10km tempem 5 min na km plus minus jak se vyspim =)

Zatím sem si nevymyslel lepší trať, uvítal bych případné návrhy na nějakou hezkou cestu v blízkém okolí již zmíněného Palačáku=)

Snažim se běhat alespoň 3×-4× týdně, ale dělám to spíš pro radost z pohybu a odreagování se od školy.

Motto: Od začátku na plno, ke konci zrychlit=)

klarita žena 09.04.2009 11:27:16

Dej vědět jak by se ti to hodilo:-) někdy bych zašla

Daniela20 žena 09.04.2009 15:57:41

Ahoj, ja tez..beham vzdycky az na most inteligence, kolem Dobesky, kde jsou super kopecky:-) s tou skolou jsem na tom uplne stejne, mam ted pred statnicema a potrebuji odreagovani jako sul.. kdyztak se ozvi na DanielkaV19@seznam.cz..dik

Zed muž 12.04.2009 19:36:59

Ahoj, jak říkám já jsem student mám povětšinou dost volno protože nejsem schopen najít nějakou práci při škole =D Klarita máš spíš čas ráno nebo odpoledne? Já většinou běhám odpoledne a nebo okolo 10tý ráno. Ale abych tu nespekuloval. Já mám třeba čas ve středu a to úplně celý den protže školu nemám a rád se někomu přizpůsobím, ale asi by se to hodilo nejlíp okolo té jedné nebo druhá hodiny odpoledne, ale jak říkám, já jsem se svím časem velmi flexi=)

Motto: Od začátku na plno, ke konci zrychlit=)
Nalezené položky: 4 První Předchozí | 1 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.