Charitativní běhy s komerčním pozadím. Ano či ne? [článek]
Praha 9
JanDvorak 25.08.2008 17:09:41
Myslím si, že hlavní přínos těchto akcí vystihuje poslední odstavec. Tady je každá aktivita dobrá. A reklamní akce v podobě veřejného běhu je mi rozhodně příjemnější než většina ostatních forem „komerčního nátlaku“. Vždyť vedle sebe může existovat „en“ různých běžeckých akcí s různým pozadím a větší výběr bude znamenat i potenciálně více běhavců.
PetrDen 26.08.2008 10:36:20
Myslím, že článek opomíjí hlavní smysl charitativních akcí.
Upozornit na to, že existují lidé, kteří neměli tolik štěstí jako
většina z nás. Probudit to lepší v nás a pomoci nám podpořit těžce
nemocné, hladovějící nebo jinak strádající. Bez peněz to nejde a že si
při tom organizátor vylepšuje image značky? Komu to vadí?
Osobně bych se bál kritizovat firmy za podporu charity, protože která
„nekomerční“ akce toto dokáže?
administrator 03.04.2010 13:32:33
Masové charitativní běhy a pochody. Jejich popularita
roste, rok od roku vídáme v ulicích mohutnější proudy lidí. Vesměs
odlišné tváře oproti účastníkům běžeckých či chodeckých závodů.
Podniky se odlišují i pojetím. Zatímco za závody obvykle stojí týmy,
které je primárně nedělají pro zisk, čím dál častěji se jim „do
řemesla“ tlačí velké komerční subjekty. Je to dobře či ne?
Odkaz na článek
Hodnocení příspěvků
Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.
Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.