Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Vybavení na triatlon » kupa - silnička

kupa - silnička

Nalezené položky: 32 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední
avatar

Celkem 484 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:54:37 (2010)
půlmaraton: 2:04:05 (2010)

boulder3 muž 18.11.2009 20:04:32

Chcel by som sa spytat na rady ohladne silnicneho kola.

Som zaciatocnik, zatial jazdim len na mtb a po tom co som v lete skusil pricuchnut k triatlonu, rad by som si poridil silnicni kolo. Tu mam zatial jasno, TT kolo je mi naozaj momentalne zbytocne a co som pozeral tak su to aj poriadne palky. Takze radsej cistu silnicku a tu sa mi teraz naskyta otazka. Neviem ci si mam na zaciatok kupit kolo s vybavou Sora alebo Tiagra alebo radsej este trosku posetrit a rovno investovat do 105ky. Kedze sa v silnickach moc nevyznam asi by som nevedel zhodnotit stav nejakej jazdenej aj ked sa nebranim ani tomu ak bude v dobrom stave a niekto mi poradi. Dalej riesim znacku… zistil som, ze znaciem je mnoho od Sirer cez Kellys, Author, Merida az po Trek…taktiez su v tych 105kach rozdiely od cca 1000 Eur az po 1500 Eur za kolo v tej istej vybave.

Vcul babo rad…momentalne nemam moc eur (financna kriza) a kolo by som uz na jar chcel, zacinam premyslat aj o tej Sore resp Tiagre ale rad si vypocujem Vase nazory ci mi to bude stacit alebo budem nadavat.

mtb mam najlacnejsi model Felt a v jednom kuse sa mi nieco na nom pose.e Uz som menil zadne 7kolo, pedale, spice a podobne co ma odradza od tych lacnych modelov.

Predpokladam ze na silnicke by som chcel najazdit tak 800 mozno 1000km mesacne

dakujem za rady

avatar

Valašské Meziříčí

10 km: 0:39:47 (2011)
půlmaraton: 1:30:56 (2009)
maraton: 3:21:59 (2008)

Tečko muž 18.11.2009 21:46:20

Před rokem v tomto čase jsem řešil úplně stejný problém. Zkusím ti nastínit cestu, jak jsem postupoval já. Do jara byla poměrně slušná doba a ta jsem si řekl, že si kolo postupně vyslkádám, jak bude příležitost, peníze. Chodil jsem na cyklobazar, ruzné e-shopy a skládal. Tu rám, tam sadu, onde kola, … Ve výsledku jsem si poskládal vcelku slušné kolo Durateca Cyborga na Gray Ultegře, s trialovými nástavci. Když jsem to pak celé sčítal, cena mi vyšla cca 20000,–Kč. Pro srovnání je cena v podobné výbavě od výrobce okolo 50000,–Kč. Toto je má cesta. Sice trochu trnitá a svým způsobem i riskantní, ale mně vyšla. Asi jsem měl štěstí ;) Jediné, co jsem za ten rok změnil, že jsem dokoupil druhé kola, na závody. :) Tak dobrý výběr a drž se.

Motto: ... kdo se vyhne klíči, vyhne se i míči ...
avatar

Celkem 484 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:54:37 (2010)
půlmaraton: 2:04:05 (2010)

boulder3 muž 19.11.2009 15:42:51

Co som pozeral a aj sa informoval tak vacsinou ked si kupujes diely a skladas kolo tak vyjde drahsie ako lacnejsie tak sa cudujem ze len 20 ta vyslo. A ja by som to zlozit nevedel takze to je druhy problem :-)

avatar

Dobřichov

Celkem 7103 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:16:31 (2012)
maraton: 2:50:29 (2016)

honzaherda muž 19.11.2009 17:06:41

zkus juknout na cyklodiskuze.cz – tam je přímo vlákno kdo kupuje nové kolo … Osobně jsem najel na staré 105tce 40 000km, měníš jen řetězy, brzdové špalky, lanka, sady chodí už od tiagry dobře. Nyní se vyplatí koupit kompletní kolo ve slevě, za 20 je spolehlivé kolo. Nezapomeň, že základní výbava jako pedály, tretry, přilba, hadry, rukavice bude znamenat dalších 10 000!

avatar

Celkem 484 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:54:37 (2010)
půlmaraton: 2:04:05 (2010)

boulder3 muž 19.11.2009 20:19:54

[quote=honzaher­da]zkus juknout na cyklodiskuze.cz – tam je přímo vlákno kdo kupuje nové kolo … Osobně jsem najel na staré 105tce 40 000km, měníš jen řetězy, brzdové špalky, lanka, sady chodí už od tiagry dobře. Nyní se vyplatí koupit kompletní kolo ve slevě, za 20 je spolehlivé kolo. Nezapomeň, že základní výbava jako pedály, tretry, přilba, hadry, rukavice bude znamenat dalších 10 000![/quote] Dik, idem pozriet to cyklo forum, co sa tyka vybavy mam oblecenie, prilbu, tretry z mtb…jedine s cim sa este zaoberam je ci si mam dat spdckove pedale na silnicku a pouzivat rovnake tretry ako na mtb alebo kupit specialne na silnicku (pacia sa mi Look) ale zase si vravim ked uz budem mat dobru silnicku treba aj poriadne silnicne tretry…je to blbost? alebo mi to bude stacit a nemam vymyslat?

avatar

Praha, Klatovy

Celkem 1821 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:30 (2008)
půlmaraton: 1:35:30 (2008)
maraton: 4:13:00 (2007)

Šewy muž 20.11.2009 11:42:12

Stačit ti to bude, taky jsem to tak léta praktikoval a řada lidí zde. Samo s Lookama a silniční tretrou to vypadá mnohem líp. :) Nevýhoda silničních treter je, že se v nich nedá moc dobře chodit pěšky, teda pokud si nekoupíš nějaký ťapky. Naopak výhodou je lepší přenos síly na pedál a lepší obepnutí nohy, aspoň já jsem to tak pociťoval. Ještě bych napsal svůj pocit k SPD a Lookům. Z SPD se oproti Lookům hůř vystupuje a celkově tretra je v pedálu volnější, ale to je asi určeno použitím horák/silnice. A souhlasím s honzouherdou, díval bych se po 105.

Motto: Chlast je pěkný svinstvo! Správně, tak nekecej a nalej.
avatar

Dobřichov

Celkem 7103 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:16:31 (2012)
maraton: 2:50:29 (2016)

honzaherda muž 20.11.2009 17:29:59

já závodím na silnici s spd tretrama už několik let a limitující to rozhodně není. do začátku i vhodnější a cenově to rozhodně vyjde levněji :-) Pedály M520 od Shimana stojí do 600Kč. Osobně teď lítám na schwinnu model 08 AL rám s karbon zadní stavbou, Tiagra výbava, stál 19 990 přesně před rokem. Za 7800km problém se sadou žádný, jen jsem řešil kola, protože byly špatně vypleteny. Pro vyšší váhu jsou prý osvědčená Aksia nebo klasické „dráťáky“. Při průměrné rychlosti do nějakých 28km/h nemá moc cenu řešit aero kola, lehké pláště apod.

avatar

Celkem 484 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:54:37 (2010)
půlmaraton: 2:04:05 (2010)

boulder3 muž 27.11.2009 11:43:36

A co poviete na znacku ORBEA konkretne ma zaujal model Aqua Gavia v 105ke? http://www.orbea.cz/road-aqua.php

avatar

Praha

pug muž 27.11.2009 12:24:46

Mně to přijde drahý, na to co to je. Orbea je obecně dobrá značka, ale každopádně dražší.

avatar

Celkem 484 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:54:37 (2010)
půlmaraton: 2:04:05 (2010)

boulder3 muž 10.12.2009 19:37:42

Natrafil som este na tuto silnicku LEADER FOX CARBTEC RACING poznate to niekto, vraj je to cesky vyrobca…myslite si ze bude stacit zaciatocnikovy?

avatar

Praha, Klatovy

Celkem 1821 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:30 (2008)
půlmaraton: 1:35:30 (2008)
maraton: 4:13:00 (2007)

Šewy muž 11.12.2009 10:36:55

Za 24 litrů bych řekl super nákup.

Motto: Chlast je pěkný svinstvo! Správně, tak nekecej a nalej.
avatar

Dobřichov

Celkem 7103 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:16:31 (2012)
maraton: 2:50:29 (2016)

honzaherda muž 11.12.2009 17:12:29

seděl jsem na něm chviličku a dobrý, akorát mi nevyhovovalo lomení řidítek. Zázraky nečekej, ale takové kolo vydrží s přehledem 5sezón po 8tis km a dál to nemá cenu řešit … Kola Shimano prý moc nevyrdží, ale v záruce ti kdyžtak vymění prasklý drát a pak třebas koupíš beztak záložní. Na tak dobrých kolech se před lety ani nezávodilo, to je třeba si uvědomit! Jako amatér beztak nepoznáš moc rozdíl v kole za 20 a 120tisíc.

avatar

Celkem 484 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:54:37 (2010)
půlmaraton: 2:04:05 (2010)

boulder3 muž 12.12.2009 09:33:52

Len ci sa podomnou ten carbonovy ram nezlomy mam 95kg. A Vraj su tieto lacne ramy vyrabane na Taiwane a niesu moc pevne…

avatar

Brno

10 km: 0:36:12 (1999)
maraton: 3:06:00 (2000)

martin76 muž 12.12.2009 12:48:55

no prave. nez spatny karbon radeji poradny hlinik. prosel bych si par obchodu a vyslechl si par nazoru, jake kolo doporucuji na tvou vahu, mozna budes mit z mtb tendenci jezdit spis silove. pokud chces karbon, tak si ho kup, pokud chces pevne kolo, tak jdi do modelu hlinikoveho ramu, ktery zohledni tvoji vahu. a nebo si priplat. kupodivu porad existuji lide, ktery reknou karbon jako karbon. ale holt ram od looku bude lepsi nez nejaky low-end, je to tak ve vsech „oborech lidske cinnosti“. existuji ruzne typy vlaken, zpusob kladeni, preciznost provadeni, geometrie.. proste za malo penez malo muziky. ale stejne si nakonec koupis to co se ti bude libit:).

Motto: i skladník ve šroubárně si může přečíst Vergillia v originále
avatar

Dobřichov

Celkem 7103 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:16:31 (2012)
maraton: 2:50:29 (2016)

honzaherda muž 12.12.2009 15:33:58

95kg bych se v případě rámu nebál, ale kola to dlouhodobě nevydrží.

avatar

Brno

10 km: 0:36:12 (1999)
maraton: 3:06:00 (2000)

martin76 muž 12.12.2009 16:00:50

nemyslim ze by se rozsypal, spis pri silovem jezdeni navyknutym z mtb v kombinaci s vyssi vahou nemusi byt ram tak tuhy. osobne bych vahu pri hledani zohlednil. s kolama kazdopadne souhlas.

Motto: i skladník ve šroubárně si může přečíst Vergillia v originále
avatar

Celkem 484 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:54:37 (2010)
půlmaraton: 2:04:05 (2010)

boulder3 muž 12.12.2009 18:44:31

Chlapi len to je ten problem vzdy ked sa v akomkolvek shope spytam ci vaha nieje prekazkou pozru na mna ako na prizrak a s usmevom mi oznamia ze to naozaj nieje problem.

avatar

Celkem 5414 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:48:27 (2008)
půlmaraton: 1:44:14 (2009)
maraton: 4:55:57 (2007)

Jecminek.Maselnik muž 12.12.2009 22:41:42

Váha není problém. Co jsem se díval, váhové limity uvádí jenom několik značek výrobců zapletených kol a to převážně u top modelů, kde se gramaří. Takže 95-ti kilama bych si hlavu nelámal.

avatar

Dobřichov

Celkem 7103 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:16:31 (2012)
maraton: 2:50:29 (2016)

honzaherda muž 13.12.2009 09:32:49

95kilo, 23pláště a měkké výplety Shimano s pár drátama to dlouhodobě nevydrží, tím bych si byl skoro jist! vezmeš kanál v 40km/h a můžeš kupovat nový zadní ráfek, tak to prostě je, ale taky znám chlápka co má 100 a jezdí normálka na silničce. Levné zapletené sety jsou spíš pro oko než pro výdrž. na druhou stranu je vše v záruce, váhový limit neuveden, tak to prostě neřešit. U silničky se nemá moc co pokazit, ta 105ka je super sada, sám závodím na Tiagře a vůbec bych takové drobnosti jako tiagra/ultegra neřešil. jen v případě vyšší váhy logicky víc trpí výplety, brzdy, řetěz a dřív to odchází, s tím se musí počítat.

avatar

Nová Dubnica

Celkem 6904 km
Minulý měsíc 0 km
maraton: 3:20:32 (2009)

Ironjozef muž 13.12.2009 09:54:37

Neviem, akú veľkosť potrebuješ, ale aj toto by bola cesta. Závisí od toho ako vážne sa chceš cyklistike, poprípade triatlonu venovať. Akonáhle to začneš brať vážne, tak lacné kolo s hliníkovým rámom (alebo aj mizerným karbónovým) ti zostane iba v garáži a bude ťa prosiť o to, aby si sa na ňom niekedy odviezol, lebo ty už dávno budeš mať nové, lepšie … A ty ho upneš nanajvýš do trenažéru, alebo z neho bude zimák. Hovoríš, že chceš jazdiť 800–1000km/mesiac a to je cca. 30 a viac hodín do mesiaca – a to už je vážne. Píšem to z vlastnej skúsenosti. Ja som pred rokom kúpil Specialized Tarmac Sworks cez cyklobazar.cz a som maximálne spokojný. Viem, že lepšie kolo už nie je (teda sú stále novšie a novšie modely, ale v tom už nieť viditeľných rozdielov) a viem, že všetko ostatné je iba v nohách. Ja by som aj po druhý krát voli túto cestu – mierne jazdené (maximálne rok), nepoškodené a za zlomok pôvodnej ceny – a k tomu dostaneš more benefitov ako sú pedále, kadbónové košíky, computer a čo ja viem ešte čo – to všetko si budeš musieť k novému kolu kúpiť a možeš si na to nachytať zase nejakých 300 a viac Euro. Pozri sa trebars na toto : http://www.cyklobazar.cz/…ia-sram-red/ krásny kus s ktorým budeš vždy spokojný a za 41000Kč je to dobrá kúpa (neviem či by ti sedel veľkostne), ale dá sa toho nájsť kopa – každý deň je tam more nových inzerátov. Kupovať kolo je hold ťažká vec.

avatar

Celkem 67291 km
Minulý měsíc 221 km
10 km: 0:36:02 (2007)
půlmaraton: 1:20:04 (2009)
maraton: 2:57:46 (2012)

ironman muž 13.12.2009 11:24:37

Souhlas s Pepou, pokud si myslis, ze budes jezdit 10tis.km/rok, tak je lepsi koupit z bazaru nejaky pekny kousek. Lepsi nez nove za stejnou cenu.

Motto: Never give up!!!
avatar

Celkem 484 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:54:37 (2010)
půlmaraton: 2:04:05 (2010)

boulder3 muž 13.12.2009 19:08:33

Pozeram ten cyklobazar a vyzera to naozaj dobre… niekotre stroje su ozaj zaujimave…moj limit je cca 1000 Eur. Len nevyznam sa vobec v silnickach a tak sa trosku bojim aby som nekupil nejaku „macku vo vreci“ a este neviem velkost aku by som potreboval, tak ale to asi treba kazde kolo skusit ci nie?

avatar

Ustí nad Orlicí

Celkem 4957 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:52 (2012)
půlmaraton: 1:36:25 (2012)

majkp muž 13.12.2009 20:17:49

Taky sem resil jaky kolo koupit, limit okolo 30tis, furt sem badal a prolejzal vsechny mozny weby a cyklobazary, ale nakonec sem koupil za 3000 prastary colnago, ocelovy ram, este na galuskach, osazeny 105tkou a jak krasne jede. Mam takovou teorii ze dokud muzu shazovat ja, nema smysl resit shazovani na kole. Bohuzel sem ho koupil dost pozde na podzim a ven se s nim dostal pouze parkrat, takze ted ho ceka pres zimu hlavne trenazer…

Vylepsovat kolo muzu kdykoliv pozdeji, ted musim nejdriv vylepsit sebe aby to nebyly vyhozeny prasule…:-)

Motto: Runners have balls, all others just play with them...
avatar

Nová Dubnica

Celkem 6904 km
Minulý měsíc 0 km
maraton: 3:20:32 (2009)

Ironjozef muž 14.12.2009 08:42:03

S tou veľkosťou je to zložité. Podľa mňa tabuľky celkom nefungujú. Ja som tabuľkový niečo medzi 52–54, ale v skutočnosti jazdím 49!!! A krásne mi sedí. Ja som si vytvoril takú teóriu, že v podstane stačí premerať dve hodnoty. Potrebuješ vedieť aká je optimálna vzdialenosť medi osou šlapania a hornou hranou sedla (v osi sedlovej trubky)a vzdialenosť špičky sedla a osi riadenia. (Toto si treba vysledovať na nejakej silničke, ktorú treba vyskúšať a ide sa ti na nej dobre). Potom by som zobral čo najmensí rám spĺňajúci tieto dve kritériá. Ale je to iba taká moja teória :)))).

avatar

Celkem 484 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:54:37 (2010)
půlmaraton: 2:04:05 (2010)

boulder3 muž 14.12.2009 11:55:59

lenze to je to ze ked prides do kramu tak si v strese, uz som si aj jednu silnicku skusal ale netusim aky pocit to ma byt…prvy krat som sedel na takom kole a v takej pozicii ze sa mi zdalo ako OK ale zase som sa nevozil moc len par metrov zdalo sa mi blbe sa tam zacat byciklovat pol hodinu. Inak s tym zhadovanim je to pravda…presne toto som aj ja povedal ze pokial mam co zhadzovat tak nepotrebujem riesit gramy na biku ale mne sa nejedna o usporu vahy ale o kvalitu. Preto teda nechcem nejaku SORU ale aspon tu 105ku. Pozeram ze na tom cyklobazare su krasne kola ale vacsinou velke ramy 58–60 alebo male 51 a menej ale tie 52–56 su asi najbeznejsie tak sa asi aj rychlo predaju :-(

Este ma napadlo taketo riesenie.. kupit lacny bajk napr toto http://www.cyklobazar.cz/…06/trek-slr/ a k tomu nejaku lepsi sadu dajme tomu toto http://www.kupkolo.cz/…00_1572.html

Vyslo by to na 22 Kc a myslim ze by z toho mohlo byt celkom slusne kolo… co vy na to???

A Este jedna otazka…v poslednej dobe som dost penazi zaplatil za servis MTB…predpokladam ze aj u silnicky bude treba zostelovanie si kazdu chvilu … existuje nejaka prirucka ako nastavit, rozbrat a opat zlozit silnicku .. rad by som si to vsetko robil sam ale momentalne neviem ani nastavit presmykovac na mtb :-)

avatar

Nová Dubnica

Celkem 6904 km
Minulý měsíc 0 km
maraton: 3:20:32 (2009)

Ironjozef muž 14.12.2009 14:51:46

Ja to vidím takto: 1.zoštelovanie – silnička nie je bike. Tú raz našteluješ a jazdíš celú sezónu – nič som nikdy nešteloval a jazdím pomerne dosť – jediné čo robím je to, že čistím reťaz a mažem. Asamozrejme mením reťaz – umňa je interval cca. 3000 – 3500km. 2.lacný bike – NIKDY!!! Na biku je najdôležitejší rám. Aj riešenie hmotnosti vidím až ako druhoradé – toho pol-kila hore dole – to je jedno ale tuhosť a kvalita rámu pri primeranej hmotnosti – to je hlavný rozdiel. Inak nemyslel som skúšať silničku v obchode. To chce vyskúšať trošku ináč – riadne sa previezť, proste si to od niekoho požičať. V podstate musíš vedieť aká veľkosť ti bude na 90% vyhovovať. Aj podľa bajku. Zmeraj si tie dve hodnoty a ktorých píšem a je to. Tam treba začať. 3. Ja si myslí, že je to s tými veľkosťami práve opačne. Rámy 54–56 sú konfekcia a je ich najviac. A hlavne ojetin na bazáre. Vybrať si v tejto veľkosti je najjednoduchšie. Ja som hľadal poriadnu silničku veľkosť 49 skoro rok – to je fakt problém. 4. To kolo, ktoré som našiel, a takých je kopa (asi aj lacnejších) nie je také drahé. Ak chceš investovať napr. 26000Kč a k tomu kúpiť pedále, košíky a komp dostaneš sa na rovnakú cenu, ale budeš mať TOP sadu SRAM RED(mám ju a tak viem o čom hovorím – inak je nalľahšia, dokonca jediná pod 2kg, alebo aspoň bola pred rokom), super rám aj kolesá. Za to čo chceš investovať do nového kúpiš iba absolútny low-end a po pol roku budeš sklamaný.

avatar

Brno

Celkem 5681 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:36:10 (2009)
maraton: 3:28:59 (2007)

vl001 muž 14.12.2009 17:44:10

No tak já se přidám s amatérskými názory:

  1. Silničku většinou neštěluju, bo bych ju leda rozšteloval. Servis jednou ročně s 3kkm stačí.
  2. Naprosto souhlasím s Pepou, že rám je základ. A přidám, že než levný karbon, šel bych radši do hliníku, mám pocit, že by mi déle vydržel. Koupit low end bazarové kolo je hodně špatný nápad. Sada není až tak důležitá, jak si myslíš (u bike je to asi trochu jinak, ale já znám jen asfalt).
  3. S Pepou se rozejdu v hodnocení velikostí, myslím, že u naprosté většiny populace doporučené velikosti sedí. To, že je Pepa mezi S a M jsme vždycky tušili a mnohokrát diskutovali, že v jeho případě bušiče to S nebude průser, což by u flákače mohlo být. Doporučuji důvěřovat velikostem označeným písmenem. Většina výrobců ho uvádí. Nepleťme sem rám a jiné věci, je to zbytečně zavádějící.
  4. Jestli nemáš na silničce něco nalítáno, tak při chvilkovém posezení na kole nic moc nepoznáš.
  5. To kolo, co našel Pepa je fantastické a pochybuji, že seženeš v dané ceně lepší (jestli je pravda, že je rok staré bez ohledu na najeté kilometry). Na bazarovém kole jsem jezdil 20 let, pochybuji, že mi zánovní Duratec vydrží tak dlouho. Já se prostě bazaru nebojím a to kolo bych vzal z fleku. Teda s jednou výhradou. Muselo by být modré :)
avatar

Dobřichov

Celkem 7103 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:16:31 (2012)
maraton: 2:50:29 (2016)

honzaherda muž 14.12.2009 18:10:14

Asi takto – pokud jde o sloping rám, tak vel víceméně trefíš dycky i dle toho, co píše výrobce, neb se dělá pro třebas 175–185cm stejná velikost = L. V případě klasiky radši menší o 2cm než větší o 2cm, ale sám jsem jezdil klasiku 56 i 59cm, sloping L a je to víceméně jedno. Představecem se dořeší dost + sedlovka a ližiny sedla, klídek. Co se týče rámu, tak bych s tím až tak nesouhlasil – jel jsem na Treku Madonne, Spešlu Tarmac, Authoru CA6600, Ridley Damocles a závodil tou dobou na lepším ocelovým fortu a rozdíl byl jen ve zrychlení, při setrvalé jízdě nevadí 2kg navíc i „měkčí“ rám. Mám 70kg, takže při 90kg se jakés kroucení může asi projevit, ale bych to nijak nehrotil. Pokud nemáš se silničkou zkušenosti, tak si aspoň nějakou puč od kámoše, abys neměl super stroj a pak nadával, že to drncá, je to vratký apod. Na 105ce 9rychlostí jsem odjezdil a závodil 40 000km – po 30tis odešla středová osa, kazeta už je tak na hraně, jináč jsem měnil jen řetězy, lanka, bowdeny a brzdový špalky. Pokud budeš ke kolu trochu citlivý a vypucuješ ho aspoň občas, není čeho se bát. Za sucha na silničku nešáhneš hodně dlouho.

avatar

Celkem 484 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:54:37 (2010)
půlmaraton: 2:04:05 (2010)

boulder3 muž 14.12.2009 19:45:50

Chlapi dakujem Vam za rady…co by som si bez Vas pocal :-), Hned ako nieco kupim tak sa Vam pochvalim…vidim to tak na leden-unor musim este dat dokopy nejake tie Eura…

avatar

Celkem 484 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:54:37 (2010)
půlmaraton: 2:04:05 (2010)

boulder3 muž 17.12.2009 09:58:56

Mate chlapi niekto skusenost aj s nakupom kola cez Ebay…nasiel som tam super kola za super ceny… Taky Specialized Tarmac Comp Double co stoji 2400 Eur tam maju za 1700 Dolacov

Nalezené položky: 32 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.